DR. KARSAI LÁSZLÓ - SZEGED SZÉGYENE
dr. Gál Péter
megnézte azt a 2 perc 33 másodperces video montázst, amit még a
Gyurcsány-érában készített szerkesztőnk egy 28 perces előadásáról Kiss Endre
Farkas, majd úgy gondolta: megpróbál egy kis pénzt csinálni a videóból.
Keresetet terjesztett elő szerkesztőnkkel szemben azzal, hogy szerkesztőnk
meggyalázta a Dunába lőtt zsidók emlékét, márpedig az ő nagyszüleit is a Dunába
lőtték. Ehhez a jónak ígérkező bizniszhez felkereste barátját, a történelem
tudományát a holokausztipar és az övéi érdekének rendre alárendelő szélsőséges
cionista elveket valló, magyargyalázó, ész nélkül
minden magyart össze-vissza nácizó Karsai Lászlót, hogy ugyan már, nem
készítene-e neki egy kimutatást arról, hogy szerkesztőnk bizony gátlástalan
náci, fasiszta, antiszemita holokauszt-tagadó. Hogy mennyit adott Karsainak
ezért a dicső feladatért Gál Péter, azt nem tudjuk, de azt sem tartjuk
lehetetlennek, hogy esetleg részesedést - tisztes
hozamot - ajánlott fel a hőn áhított sérelemdíjból. (Azt az apróságot elfelejtette a mi Péterünk, hogy a bíróság hiteles
közokirati bizonyítékot fog tőle kérni a nagyszülei halálának mikéntjéről.
Amikor aztán kiderült, hogy bizony még a nagy dr. Gál Pétertől sem fogad el a
bíróság pusztán bemondásra semmit, akkor a mester más trükkel próbálkozott: már
nem a nagyszülei révén való érintettségére, hanem "egy közösséghez tartozása"
okán kérte a sérelemdíjat. Itt viszont azt felejtette el, hogy erre meg 30
napos jogvesztő határidőt szab a törvény, no meg azt is, hogy amúgy eleve
minden anyagi követelés elévül 5 év után...)
Karsai mindenesetre kivont
Dávid-csillaggal rontott szerkesztőnkre, és az alábbi fenomenális produkciót
készítette:
Ami ezt a Karsai féle tömény
csúszatást, szakmailag értékelhetetlen, egy érettségiző átlag diák történelem
ismeretét messze alulmúló hányadékot illeti, szakmai
szempontból nem szívesen foglalkozunk vele. Több, mint
egymillió oldalnyi szakirodalom ismeretháttérrel az ember nyilván méltóságán
alulinak érzi vitát nyitni egy alulkvalifikált kontárral, aki szerint hazánkban
nemzeti szocialista rendszer volt, aki nem tud különbséget tenni nácizmus, fallangizmus, fasizmus, hungarizmus, konnacionalizmus
és más rendszerek, illetve ideológiák között, és különösen méltóságán alulinak
érzi vitát nyitni olyan valakivel, akinek a szókészlete a produkciója alapján egyetemi
előadó létére nagy jóindulattal is legfeljebb úgy 200 szó körülinek tűnik, valakivel,
aki egy 28 perces előadásból kivágott 2,5 perces montázs alapján bátran kinyilatkoztatja, hogy mi mindent hallgat el
az előadó, és teszi ezt anélkül, hogy ismerné a további 25,5 percet... (Vajon hogyan kaphatott történészi oklevelet
valaki, aki nem tudja, hogy ahogy egy cikket sem lehet megítélni egy a
szövegkörnyezetéből kiragadott mondat alapján, úgy értelemszerűen egy előadást
sem lehet minősíteni egy belőle kiragadott 2-3 mondatos montázs alapján?! Csak mert hogy ezt még az a Bányácski
Zoltán rendőr őrmester is tudja, akinek épp csak hogy érettségije van, aki
Horthy nevét fonetikusan írja, Szamuely nevét pedig még életében nem hallotta.
Dr. Karsai László viszont - doktorátussal és egyetemi katedrával - még ennyit
sem tud!)
Miután viszont Karsai magyargyalázó produkcióit sajnos a bíróságok a mai napig
sem szankcionálták, szükségét érezzük, hogy a nyilvánosság erejével lépjünk fel
az efféle tevékenységgel szemben, és rámutassunk, hogy
miféle történészek állhatnak manapság katedra mögé a szegedi egyetemen, kiktől
és miféle történelmet tanulnak azok, akiket a sors nem kímél meg többek között
példának okáért Karsai Lászlótól.
A "szakvélemény" az elején még csak
szerényebb tévedéseket és csúsztatásokat tartalmaz: mindenek
előtt Karsai László szemmel láthatóan nem ismeri hazánk főterét: a
Kossuth teret összetéveszti a Vértanúk terével, pedig a különbség meglehetősen
nagy a két tér között: egy normálisan fejlett 3 hónapos csimpánz sem tévesztené
össze egyiket a másikkal. Másrészt Karsai "2008 májusáról" beszél, ami arra
utal, hogy vagy az nem tudja: mikor szoktak Gyurcsányék
a Dunapartra menni, vagy azt nem tudja, hogy mikor ért
véget a II. világháború a szovjet álláspont szerint. Egyébként pedig az
ominózus előadás 2007. május 9-én hangzott el. (Ennek azonban nincs nagy jelentősége, a Btk. 269/C. § ugyanis 2010.
július 1-től lépett hatályba.)
Az viszont már egyáltalán nem
lényegtelen, hogy szerkesztőnk milyen időszakról beszélt: 1944-ről, vagy
45-ről. Karsai ugyanis vagy nem tudja, vagy tudatosan elhallgatja, hogy míg
44-ben még volt nyilas kormány hazánkban, 45-ben azonban - amikor az általa elemzett Dunába lövések történtek - a nyilasok már
régen elmenekültek nyugatra, akik pedig itt maradtak, azoknak saját jól felfogott érdekükben eszük ágában sem volt már hordani a
nyilas egyenruhát. (Ezért nem sikerült
azonosítani őket, ezért tudtak azután számolatlanul belépni az AVH-ba, illetve a munkásőrségbe!)
Ezt követően jön a szokásos sablon mocskolódás, amivel ez a vagy tudatlanságból, vagy
szándékosan hazudozó holokausztiparos történelem-manipulátor általában
mindenkit mocskolni szokott, aki nem az övéi közül való, illetve aki rámutat
valamire, amit az övéi - végső soron
egyszerűen anyagi megfontolásból - szeretnének elhallgatni. Ezzel nem
foglalkozunk, nem alacsonyodunk le Karsai szintjére, aki személyében testesíti
meg a tartalom és a forma marxi egységét: kellemesen antipatikus külseje
hasonlóan antipatikus - számunkra
kifejezetten visszataszító - belső tulajdonságokat takar.
Ezt követően Karsai megálmodja,
hogy mi az, amit szerkesztőnk "gondosan nem említ" meg... Egy biztos: Karsai sem
fog IQ kaszinó vetélkedőt nyerni: katedra mögött áll egy egyetemen, és annyi
esze nincs, hogy ne blöfföljön egy 2,5 perces montázs alapján egy 28 perces
előadás tartalmára nézve! Szerkesztőnk ugyanis 2,5 percben minden bizonnyal nem
említhetett meg mindent a háború ezen időszakáról, viszont Karsainak peche van: a 28 perces előadásban szerkesztőnk "gondosan
említést tett" a Horthy-Hitler "csatáról", és a Szálasi-kormány
hatalomátvételének részleteiről.
Aztán kiderül: szerkesztőnk azt is
gondosan elhallgatja, hogy a Budapesten akkor élt mintegy 200.000 zsidó döntő
többsége nő, öreg, beteg, vagy kisgyermek volt. Vajon honnan álmodhatta meg
Karsai, hogy szerkesztőnk mégis mit hallgatott el, és mit nem hallgatott el
abban a 25,5 percben, amit Karsai nem látott, nem hallott?!
Szerkesztőnk bizony tisztességgel beszélt az ártatlan áldozatokról - gyermekekről, nőkről, öregekről -, azt
viszont valóban nem mondta, hogy a 200.000 zsidó többségét ezek alkották volna.
Egyszerűen azért nem, mert ez nem
igaz. Ebből a 200.000 zsidóból pontosan annyi volt a gyermek, az öreg,
a beteg, illetve a nő, amennyi átlagosan lenni szokott 200.000 emberből. Se nem
több, se nem kevesebb.
Karsai ezek után eljut a színpadi
ripacs színvonalára: elkezd jópofáskodni, miszerint a
kémkedésre a munkaszolgálatosok lettek volna a legalkalmasabbak. Lehetséges
lenne, hogy Karsai még nem hallott a nácik által megszállt területekről
hazánkba számolatlanul menekült zsidókról, akiknek egészen a nyilas
hatalomátvételig hazánk a béke szigetét jelentette a náci megszállás alatt álló
Európában?! Lehetséges lenne, hogy nem tudja: őket még
csak nem is regisztrálták, így nem is kellett sem csillagos házakba, sem később
a gettóba költözniük?! (A legtöbb szovjet kollaboráns - legalábbis a Putyin orosz elnök által
a KGB irattáraiból pár évvel ezelőtt nyilvánosságra hozott adatokban szereplő
akkori kitüntetések szerint - ezek közül került ki.)
Karsai azonban egy ennél lényegesebb
tényt is következetesen elhallgat: azt, hogy miközben "tombolt a nyilas terror",
végeredményben mégis éppen a budapesti zsidók voltak azok, akik nagy
többségükben megmenekültek, életben átvészelték ezt az időszakot! (Ellentétben a vidéki zsidósággal!)
Innentől jön a gátlástalan, aljas,
piszkos hazudozás: szerkesztőnk szerint - mármint
Karsai interpretációjában - "mindazok, akiket a nyilas rémuralom idején
megöltek, kémek voltak." Ez Karsai László emberi mivoltát minősítő közönséges,
mocskos, aljas, piszkos hazugság: szerkesztőnk ilyesmit még ebben a bizonyos
2,5 perces montázsban sem állított, ilyesmit még ebből a 2,5 percből is
legfeljebb az elmegyógyintézet zárt osztályán lehetne kiolvasni, no meg persze
azoknál a holokausztiparosoknál, akiknek mások szenvedése, illetve halála nem
kegyeleti kérdés, hanem iparág. Hogy Kertész Imre találó kifejezésével éljünk: "iparosított emlékezés"...
Karsai abban is téved, hogy
szerkesztőnk nem nevezte meg a gyilkosokat: természetesen azokról is szó esett
abban a 25,5 percben, amit Karsainak nem volt szüksége megtekinteni ahhoz, hogy
marhaságok, és blöffök özönét hordja össze a benne elhangzottakra nézve.
Karsai vastagon hazudik, amikor
"nyilasokhoz csatlakozott" lumpen elemekről beszél. A valódi nyilasok ekkor már
előrelátóan készültek "átvedleni", hozzájuk nemigen csatlakozhatott senki. Az
viszont igaz, hogy a nyilasok által eldobott egyenruhákat, karszalagokat
suhancok, lumpen elemek felvették, illetve felvehették, és így nyilasoknak
nézhették őket. Ezt leszámítva a többi stimmel. (Kivéve a nők megerőszakolását: azt - mint tudjuk - az oroszok
csinálták valamivel később.)
Karsai abban is téved, hogy
szerkesztőnk ne tudná, hogy milyenek voltak a nyilasok. Beszélt is erről az
előadásában, de amúgy más előadásaiban is. Szerkesztőnk nagyapja megvetette a
nyilasokat. A nyilasok azonban nem attól voltak ennyire megvetésre méltóak,
amit Karsai említ - bár az is ide
tartozik -, hanem mindenek előtt azért, mert amint
fordult a szél, kommunisták, ávósok, munkásőrök lettek belőlük. És ezért
mondhatjuk ki azt is, hogy a kommunisták, ávósok, munkásőrök semmivel sem
voltak különbek a nyilasoknál: nem csak hogy ugyanolyanok voltak, de részben ugyanazok is voltak! Mindaz, amit
Karsai ír a nyilasokról, sokkal jellemzőbb volt az ávósokra: az első
világháborúban harcolt és megsebesült zsidó Sebestyén Aladárt például Horthy
mentesítette a zsidótörvények alól, Szálasi őrt állíttatott a villája elé,
Karsai elvtársai - Rákosi és Apró -
voltak azok, akik elvették a villáját, és minden vagyonát elrabolták. (Ebben a villában lakik azóta
is az Apró-klán, és persze velük együtt Gyurcsány Ferenc!)
Karsai ezt követően ugyancsak
marhaságokat hord össze: a kivágott 2,5 percben valóban nem említett
szerkesztőnk konkrét eseteket, a további 25,5 percben azonban igen. Azt viszont
még ebben a 2,5 percben sem mondta szerkesztőnk, hogy az 1945 elején megölt
több ezer ember mindegyike statáriális ítélettel halálra ítélt lett volna, már
csak azért sem, mert 1945 elején már nyilas kormány sem volt nálunk, azaz már
nem volt, aki egyáltalán ítélkezhetett volna, legfeljebb "népítéletek" voltak,
ahogy 56-ban is az utcán, amikor Karsai elvtársai a lámpavasakon végezték. (Ebből Karsai kikövetkeztethette volna, hogy
nem ugyanarról beszélünk: ő az 1945 elején történt spontán lincselésekről
beszél, szerkesztőnk pedig egy korábbi időszakról, amikor még működött a nyilas
kormány, és amikor számos kollaboránst - egyébként még Karsai által is
bevallottan - ítéletek alapján végeztek ki.)
Az viszont már igazi Karsai-féle
logika, hogy szerkesztőnk azért nem tudott ilyeneket mutatni, mert valóban
voltak ilyenek... (Ezzel az észjárással nem
tudjuk tartani a lépést! Ugye ő maga említi Bajcsy-Zsilinszky Endrét, illetve
Szenes Hannát, akiket még korábban végeztek ki. Azt azonban elhallgatja - vagy nem
tudja -, hogy a frontvonalak közeledtével egy idő után már nem maradtak
alkalmas kivégző helyek, így került előtérbe a Duna part.)
Ezt követően Karsai megismétli azt
a mocskos hazugságot, miszerint szerkesztőnk azt állította volna, hogy "minden
egyes zsidó, vagy legalábbis az a sok ezer ember, akit a Dunába lőttek, mind
szovjet kém voltak." Ilyesmit csak egy perverz elme képes "beleolvasni" még
abba a 2,5 percbe is. (Egyebekben
megjegyezzük: egy magyar egyetemi katedra mögött illene ismerni a magyar nyelv
szabályait, illik ismerni a többes számok nyelvhelyes alkalmazását.)
Ezután meglepő módon kivételesen találunk
egy igaz állítást is Karsai írásában: történetesen azt, hogy a nyilas vezetésnek semmi köze nem volt a
fosztogatókhoz, lincselőkhöz. (Lásd:
Vajna Gábor és Gera József nyilatkozatait.)
Innentől azonban már hagymázas
képzelgések özöne következik: Szálasi Ferenc éppen azzal a feladattal hagyta
hátra a távozása után a rendőrségi összekötőjét - Szalai Pált -, hogy az tegyen meg mindent az ellenőrizetlenül
hagyott helyzetben a fosztogatások, illetve lincselések magakadályozására
Gerhard Schmidhuber vaskeresztes tábornok és a
Wehrmacht segítségével. Schmidhuber Wallenberg segítőtársaként a Wehrmacht
katonáival védette a gettót, és a tőle kapott igazolvánnyal vette igénybe a
nyilas Szalai Pál és a nem nyilas Szabó Károly a magyar fegyveres karhatalmat
és a rendőrséget bajba jutott zsidók védelmére, megmentésére. (Szabó Károly és a nyilas Szalai Pál
egyaránt megkapta 154 zsidó megmentéséért a Világ Igaza kitüntetést! Schmidhuber csak azért nem kapta meg, mert 1945. február
11-én éjjel a kitörésnél meghalt. Farkasvakságban szenvedett, nem sok esélye
lehetett az éjjeli akcióban.)
Ami a népbíróságokon tett nyilas
vallomásokat és védekezéseket illeti, Karsai elhallgatja azt, hogy agyonkínzott emberi roncsokról van szó,
akik rendre olyan vallomásokat tettek, amilyeneket tisztességes eljárásban
senki nem tenne önmagával szemben. Amikor 1990-ben néhai
Antall József miniszterelnök egy bizottságot állított fel a Dunába lövés
kérdésének tisztázása céljából, a bizottság eredménytelenül fejezte be a
munkáját, mert hiába utaztak ki Izraelbe, a Yad Vashem történészei - akiket
vélhetően még talán Karsai sem kíván lenácizni - kifejezetten úgy foglaltak
állást, hogy kínvallatással kicsikart
vallomásokra valódi történész nem alapoz történelmet, ami pedig az
állítólagos szemtanúk vallomásait illeti, azok hitelességével kapcsolatban az
esetek többségében komoly kételyeket fogalmaztak meg. (Hogy csak egyet említsünk sok közül: a
"hiteles" szemtanú szerint a tarkón, illetve hátba lőtt, majd a Dunába
taszított holttestek vérétől vörösen habzott a Duna. Na
már most aki rendelkezik némi anatómiai ismerettel, netán volt katona, esetleg
még harcolt is, és látott tarkón, illetve hátba lőtt embert, az tudja, hogy
mindkét esetben alig keletkezik egy kis vérszivárgás a sebből - ezért is
részesítették előnyben ezt a kivégzési módot például Katynban
is az oroszok -, azaz nyilvánvaló képtelenség, amit a "hiteles" szemtanú
állított.)
Ami pedig azt illeti, hogy mi
minden korabeli híradást nem látott még szerkesztőnk, amiről Karsainak tudomása
van, nos például olyan híradásokkal sem találkoztunk
még, amelyek akkortájt arról szóltak volna akár hazánkban, akár tőlünk
délebbre, hogy a Dunából ezrével fogtak volna ki, illetve a Duna ezrével vetett
volna partra tarkón, illetve hátba lőtt holttesteket. Aktívan kutattuk a Karsai
által csatolt mellékleteket, de ilyen tartalmú korabeli híradást nem találtunk
közöttük. Ezért kifejezetten megkérjük
Karsai urat, hogy juttasson már el szerkesztőségünknek
egy-két ilyen hiteles dokumentumot is, hiszen ha mi nem is, ő minden bizonnyal
rendelkezik ilyenekkel. (Megjegyezzük: a
dicső Tanácsköztársaság 133 napja idejéről viszont rendelkezésünkre állnak
ilyen híradások szép számmal: a Lenin fiúk Dunába lőtt áldozatai érdekes módon nem
tűntek el, mint a kámfor.)
Végezetül Karsainak messzemenően
igaza van abban, hogy szerkesztőnknek semmiféle bizonyítéka nincs arra
vonatkozóan, hogy a Dunába lőtt zsidó öregek, nők, gyerekek szovjet kémek
lettek volna, épp csak szerkesztőnk
ilyesmit soha sehol nem is állított. Még abból az összemontázsolt
2,5 percből is csak igen erős szenzitív paranoid élményfeldolgozással
jellemezhető pszichiátriai esetek olvashatnak ki ilyesmit. Ennek okán Karsai úr
további - el nem hangzott állításokra
alapozott - hülyeségeire nem kívánunk időt pazarolni.
(Legfeljebb talán annyit érdemes
megjegyeznünk - csupán az egyenes logika kedvéért -, hogy minden civilizált
jogállamban mindaddig igaznak kell tekinteni egy állítást, amíg azt nem
cáfolják. Ehhez képest Karsai a feje tetejére állított paranoid logika mentén
halad, amikor kijelenti: amit nem tud valaki bizonyítani, az nem igaz. És akkor
még nem említettük, hogy számos holokauszt csaló
bukott le - például éppen Rákosi idejében! -, akik pedig tudták bizonyítani a
kárpótlási követeléseik jogosságát, épp csak hamis tanúkkal.)
Karsai László összefoglaló
következtetései ugyancsak nem méltók arra, hogy tartalmukat illetően
részletesen foglalkozzunk velük, hiszen ha valaki eleve nem létező alapokból,
el nem hangzott kijelentésekből indul ki, akkor értelemszerűen nem juthat valós
eredményre.
Egy valamit azonban mégis ki kell
emelnünk, mint kifejezetten kapitális marhaságot: ez pedig a "magyarországi nemzeti szocialista
rendszer által elkövetett népirtás" kifejezés használata.
Mindenek előtt megkérdeznénk Karsai
Lászlótól: lehet-e mondjuk 1919 kapcsán, vagy az 50-es évek kapcsán
"magyarországi cionista-talmudista-kabbalista
rendszer által elkövetett népirtásról" beszélni?! Vagy
lehet-e az 56-os lámpavasazást "magyarországi szocialista rendszer által
elkövetett népirtásnak" nevezni?! Netán lehet-e a
gázai övezetben történteket "a rasszista állam által elkövetett népirtásnak"
titulálni?!
Ha netán az lenne a válasza, hogy
nem lehet, akkor válaszoljon talán arra is, hogy hol a különbség?!
Ha a Lenin-fiúk rémtetteit nem
lehet az egyébként egy kivétellel kizárólag zsidókból álló 19-es kormány
irányította rendszer népirtásának tekinteni, ha a csőcselék által 56-ban elkövetett
lámpavasazást nem lehet a szocialista rendszer népirtásaként felfogni, akkor
mégis mennyiben lehet szó szerint ugyanazon
csőcselék 1945 eleji lincseléseit annak a rendszernek a népirtásaként
kezelni, amelynek legfőbb vezetői felléptek ezekkel a lincselésekkel szemben?! Mennyiben lehet a nyilas rendszer egyetemes bűnének
felfogni azt, amit még Karsai szerint is
elítéltek a nyilas vezetők, és amivel szemben a nyilas Szalai Pál, a náci
Gerhard Schmidhuber és Szabó Károly a magyar
fegyveres karhatalommal és rendőrséggel közösen léptek fel?!
Hogyan lehet a rendszer bűnének tekinteni azt, aminek a megakadályozásáért az
egyik legmagasabb rangú nyilas megkapta a Világ Igaza kitüntetést?!
Mert hogy bűn,
az nem kétséges. De vajon a felbőszült csőcselék mennyiben azonosítható magával
a rendszerrel, és pláne mennyiben alapozza meg egy nép kollektív bűnösségét?! (Nem tudjuk nem
megemlíteni, hogy szerkesztőnk dédszülei, nagyszülei és édesanyja cigarettát,
szalonnát és kenyeret adott barátjuknak: Walder
bácsinak, amikor egy szemét nyilas éppen tuszkolta fel a vonatra. 2 évvel
később a dédnagyapja kitelepítését egy asztal mögött két ismerős arc intézte: a
sértetlenül hazatért Walder bácsi, és ugyanaz a
nyilas - most már kommunista beosztottként! -, aki annak idején feltuszkolta őt
a vonatra. Teljes egyetértésben végezték azok kitelepítését, akik korábban
szalonnát, cigarettát, kenyeret adtak a vagonokba tuszkolt zsidóknak!)
De talán nézzünk egy hiteltelenségi vádat is: véletlenül nem ugyanez a Karsai
László fogalmazott nem is olyan régen úgy, hogy "Árnyaltabb Szálasi-képre van szükségünk ahhoz, hogy
megértsük, mi történt a harmincas-negyvenes évek Magyarországán." ?! Érdekes: ő maga ezt írja, majd
amikor mi - egyetértve vele! - ezt tesszük,
akkor mocskolni kezd bennünket, ez pedig - legalábbis
számunkra, akik keresztény kultúrkörben nevelkedtünk - gyomorforgatóan
elvtelen magatartás.
Végezetül megkérdezzük Karsai
Lászlót: tudja-e, hogy mi volt a nácizmus lényege? Netán tudja-e azt is, hogy
ehhez képest miről szólt a hungarizmus, vagy konnacionalizmus?
Netán ismeri-e a fasizmus, vagy a fallangizmus történelmi-filozófai kategóriáit?
Magyarországon ugyanis soha nem volt nemzeti szocialista rendszer! Nemzeti
szocializmus Németországban volt. Spanyolországban fallangizmus
volt, Olaszországban fasizmus, hazánkban pedig hungarizmus, avagy konnacionalizmus. A hungarizmus pedig csupán annyira
hasonlított a nemzeti szocializmushoz, mint Karsai László egy történészhez...
Miután Karsai László filozófiai
ismeretei nyilván nem teszik lehetővé, hogy mélyebb magyarázatokkal
próbálkozhassunk, így csak az alapokat említjük meg röviden. Bár mindegyik
rendszer tekintélyuralmi rendszer volt, az egyes országok eltérő történelmük
okán egészen másra helyzeték a hangsúlyt: a nemzeti szocializmus középpontjában
a nemzet állt, a fasizmus
középpontjában az állam, a fallangizmus középpontjában a társadalmi egység, a hungarizmus, illetve a konnacionalizmus
középpontjában pedig a nemzetközösség:
a Kárpát-medence, mint természetes egység állt.
Szálasi és a nyilasok kollaboráltak
a nácikkal, ettől függetlenül azonban nem
voltak nácik, sőt a lehető leghatározottabban visszautasították, hogy őket,
illetve az elveiket, az elképzeléseiket azonosítsák a nácizmussal.
Nem feladatunk eldönteni, hogy
Karsai mindezt valóban nem tudja-e, vagy csupán azért csúsztat, azért beszél "magyarországi
nemzeti szocialista rendszerről", mert a Btk. 269/C. §-át
számára szerencsétlenül fogalmazták meg: nem általában az önkényuralmi, illetve tekintélyuralmi rendszerek
bűneinek tagadására, hanem kizárólag és kifejezetten a nemzeti szocialista és a kommunista
bűnök tagadására vonatkozik. (Így, a
jelenlegi megfogalmazásában viszont - ragaszkodva az egzakt történelmi-filozófiai
kategóriákhoz - kizárólag a német és a szovjet bűnökre alkalmazható!)
Karsai László azonban elhallgat egy
ennél is fontosabb dolgot: a nullum crimen sine lege alapelvet és egyben állampolgári
alapjogot, miszerint "nincs bűn törvény
nélkül", azaz senki nem
nyilvánítható bűnösnek, és nem sújtható büntetéssel olyan cselekmény miatt,
amely az elkövetés idején a magyar jog vagy - nemzetközi szerződés, illetve az
Európai Unió jogi aktusa által meghatározott körben - más állam joga szerint
nem volt bűncselekmény. (Alaptörvény
XXVIII. Cikk (4) bekezdése.)
Márpedig a Btk. 269/C. §-a 2010. július 1-én lépett hatályba, így
viszont nem csupán 2007. május 9-én, de még 2008 májusában sem követhette el
szerkesztőnk a holokauszt tagadást, miután az egyenes logika szerint
ami nincs a törvényben, azt bizony nem
is lehet elkövetni!
Ez pedig még akkor is így van, ha mondjuk az V. Kerületi
Rendőrkapitányságon, és/vagy az V. és XIII. Kerületi Ügyészségen akad néhány
olyan közönséges gazember, aki némi cionista nyomásra
a holokausztévre is tekintettel hajlandó "nem észrevenni", hogy mikor hangzott
el az előadás, és ehhez képest mikor lépett hatályba a törvény.
Mint tudjuk: Karsainak szabad válogatás nélkül lenáciznia a
magyarokat. (Legalábbis Kizmanné dr. Oszkó Marianne
táblabíró így döntött azok után, hogy dr. Takács Péter Attila bíró úrat - aki ezt
nem így látta - lemondásra kényszerítették a Karsai mögött álló cionista
körök.) Így viszont értelemszerűen nekünk is szabad Karsait judeonácizni, vagy nácionistázni.
Mi azonban nem tesszük ezt. Egyrészt mivel ezáltal
Karsai erkölcsi szintjére alacsonyodnánk, másrészt mivel ezzel megsértenénk
több jóérzésű náci emlékét. (Mindenek előtt éppen azét a Gerhard Schmidhuberét,
aki nélkül Karsai ma minden valószínűség szerint - legnagyobb bánatunkra! - nem
lehetne közöttünk, és nem nácizhatna, mocskolhatna, köpködhetne kedvére bennünket.)